Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

ΓΡΑΜΜΑ ΣΥΖΥΓΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΖΥΓΟ


Στην γυναικούλα μου

Κατά την διάρκεια της χρονιάς που πέρασε προσπάθησα να κάνουμε έρωτα 365 φορές … τα κατάφερα όμως 36 που σημαίνει μια φορά κάθε δέκα η μέρες
Σου γράφω γλυκιά μου γιατί δεν τα κατάφερα τις υπόλοιπες

• 54 φορές τα σεντόνια ήταν καθαρά
• 17 φορές ήταν αργά
• 49 φορές ήσουν πολύ κουρασμένη
• 20 φορές έκανε πολύ ζέστη
• 15 φορές έκανες ότι κοιμόσουν
• 22 είχες πονοκέφαλο
• 17 φοβόσουν μη ξυπνήσουν τα παιδιά
• 12 φορές ήταν η περίοδος της περιόδου
• 19 φορές έπρεπε να ξυπνήσεις την επόμενη μέρα νωρίς
• 9 φορές δεν είχες όρεξη
• 7 φορές είχες καεί από τον ήλιο
• 6 φορές ήθελες να δεις τον Τριανταφυλλοπουλο
• 5 φορές δεν ήθελες να χαλάσεις το κτένισμα που μόλις είχες κάνει
• 3 φορές φοβόσουν μην ακούσουν τίποτα οι γείτονες
• 9 φορές μη πάρει χαμπάρι τίποτα η μητέρα σου



Από τις 36 φορές που τα κατάφερα δεν ικανοποιήθηκα γιατί :

• 6 φορές ήσουν ξαπλωμένη και δεν συμμετείχες
• 8 φορές μου θύμησες ότι είχα ένα κριθαράκι και πρέπει να πάω στον γιατρό
• 4 φορές μου είπες «άντε τελείωνε»
• 7 φορές σε ξύπνησα για να σου πω ότι είχα τελειώσει
• 1 φορά φοβήθηκα μη σε είχα πονέσει γιατί μου φάνηκε ότι τραβήχτηκες