Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

ΚΥΡΙΟΣ Ο ΜΑΝΤΕΛΗΣ


Πρώτα πέρασε ο κουμπάρος μετά πάει και ο Μαντέλης και με πολύ απλό και φυσικό τρόπο είπε ναι ρε παιδιά η Ζήμενς μου έβαλε χρήματα στον λογαριασμό μου (250.000 μάρκα )έτσι για ενίσχυση του προεκλογικού μου αγώνα... τι κάνετε έτσι ...πολιτικοί μου φίλοι ήταν.Μάλιστα επειδή είχα και παιδί που σπουδάζει στο πανεπιστήμιο Columbia τα έστειλα στο παιδί μου.Οι άλλοι της επιτροπής ρωτάγαν ξαναρωτάγαν ...Ρε τόσο απλό ήταν να το παραδεχτεί κάποιος?
Αφού τέλειωσε την κατάθεση του ο άνθρωπος τους χαιρέτισε σαν παλιά φιλαράκια που ήταν όλοι σχεδόν και έφυγε κυυυυυυυριος. Πήρε το αεροπλάνο και πήγε στην δουλειά του ο άνθρωπος μη χάσει και το μεροκάματο.
Και εμείς......κοιταζόμαστε σαν μαλάκες με ηλίθιο χαμόγελο.Καλέ τι απλά που μας τα είπε και λέγαμε ότι δεν θα το παραδεχθεί οτι λάθος κατάλαβε ο κουμπάρος και άλλες παρόμοιες μπούρδες.Ειλικρινέστατος .Μπράβο του.